As manualidades son un recurso moi empregado na Educación Infantil, xa que con poucos materiais e un proceso sinxelo, pódense acadar bos resultados.
O alumnado pode realizala tanto de forma individual como colectiva, feito que pode axudar a integración de persoas diferentes ao resto ou individuos novos nese contexto.
MATERIAIS
- Caixa de cartón
- Caixa de cartón
- Témpera lila
- Paus de cores
- Pelota de ping-pong
- Ollos de plástico
- Tesoira
- Rotulador e permanente
- Pincel e brocha
- Pistola de silicona quente
FUNCIÓNS DIDÁCTICAS
- Manter a atención: moi útil para nenos con TDAH ou calquera tipo de problema de atención.
- Aprender a controlar frustración
- Pronunciar correctamente mediante as actividades de soplo
- Traballar a motricidade fina.
- Cooperar entre varias persoas para resolver o laberinto ou facer un novo.
- Cores: asociar nome á cor e contar cantos paus dunha mesma cor hai.
- Fomentar a creatividade ao crear o propio laberinto ou a pelota.
PROCESO
- Pintar a caixa de cartón
- Deseñar o laberinto
- Pegar os paus á caixa
- Decorar a pelota con ollos e boca
- Decorar o laberinto con rotulador
- Pintar a caixa de cartón
- Deseñar o laberinto
- Pegar os paus á caixa
- Decorar a pelota con ollos e boca
- Decorar o laberinto con rotulador
UTILIDADES E VARIACIÓNS
Mover a pelota: movendo a propia caixa, soprando de forma directa ou cunha palliña, movela cun dedo.
Crear o seu propio laberinto e decorar a pelota ao seu gusto.
FUNCIÓNS DIDÁCTICAS
- Manter a atención: moi útil para nenos con TDAH ou calquera tipo de problema de atención.
- Aprender a controlar frustración
- Pronunciar correctamente mediante as actividades de soplo
- Traballar a motricidade fina.
- Cooperar entre varias persoas para resolver o laberinto ou facer un novo.
- Cores: asociar nome á cor e contar cantos paus dunha mesma cor hai.
- Fomentar a creatividade ao crear o propio laberinto ou a pelota.
No hay comentarios:
Publicar un comentario